banner-pojkar-200-150br bloglovin

Med Sigrid imorgon

Imorrn kommer Sigrid på besök :D Hon ska sova över från torsdag till fredag, kommer bli askul ;) Vi ska fota väldigt mycket, så det kommer förhoppningsvis upp lite nya bilder i menyn eller så senare.

Ni kanske trodde ni kommit till fel blogg? Eller är det inte så annorlunda? ;) Jag blev i alla fall väldigt nöjd med min nya bloggdesign och hoppas den stannar ett tag, dock vill jag byta ut huvudbilden där uppe O.o Ajja vi får se om Sigrid kan ta någon bra bild av mig eller så som jag kan ha där ;)

Lots of love
Emma



Fanny Nilsson Säger:

Vilken grymt härlig blogg:)

skulle vara jätte roligt om du ville kika in på min

kram:)

2010-11-04 @ 20:42:38
URL: http://fannyamandanilsson.blogg.se/
ANTON - målet att bli fotograf Säger:

Nu är finalisterna från fototävlingen uppe. Kolla om du är en av dom eller rösta! :)

2010-11-05 @ 17:17:05
URL: http://fotografanton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din underbara blogg/URL:

Kommentar: