banner-pojkar-200-150br bloglovin

Äntligen!

Alltså gud vad jag är nöjd med min nya bloggdesign :D Det är nog den bästa jag gjort, och idétorkan tog slut när jag höll på med bakgrunden ^^ Det enda jag inte är nöjd med är att jag fortfarande inte ha någon "Tillbaka till startsidan" länk, men det får ni stå ut med ;) Menyn vad jobbig att koda, men men :P Säg gärna vad ni tycker via kommentar!

OBS!
Om ni inte ser texten i menyn, utan bara bilderna är det bara att klicka på uppdatera eller söka på bloggadressen igen :) Om den gamla designen är kvar trycker ni på F5 ^^

Lots of love
Emma



Sanna :) Säger:

Svar: tack ;) ja använder teejp vettu ^^

btw: ffeeejn layout :)

2010-10-08 @ 18:22:17
URL: http://godiizbarhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din underbara blogg/URL:

Kommentar: