banner-pojkar-200-150br bloglovin

Att-göra-listan

  • Gör fysikläxa!
  • Plugga till fysikprovet!
  • Gör matteläxa!
  • Gör tyskaläxa (eventuellt).
  • Gör engelskaläxa (eventuellt).
  • Stapla mer ved x)

Jaha, nu är det söndag då :/ Skola imorgon igen, menmen. Idag fyller några vänner till mig år, grattis till er :) Sen är det ju den 10/10/2010 idag, en speciell dag med andra ord ;) Just därför ska jag nog baka min väldigt speciella äppelpaj ^^ Fast... vi har ju bara ett äpple hemma O.o hehe får bli väldigt mkt smuldeg då...

Ich tellin you more senare ;)

Lots of love
Emma



E Säger:

Sv; awww, tack! :)

Ja, eller hur? Höst är inte skarpt, haha!



Btw, din bild på emma watson är otroligt fin!

2010-10-10 @ 12:47:10
URL: http://photobyemma.blogg.se/
E Säger:

Sv: För det är skitlikt? :P

Du ska se mig måla, fy fan.... !



Men...det var något...just det!

Ja, färgerna på hösten är underbara! <3

2010-10-10 @ 13:36:57
URL: http://photobyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din underbara blogg/URL:

Kommentar: