banner-pojkar-200-150br bloglovin

Usch...

...det första man ser när man vaknar är alltså en spindel rakt upp i taket. Den var stor och svart och hårig och gick runt där, jag var asrädd O.o Skrek på min bror att han skulle ta bort den fast inte med flugsmällaren, för då ramlar den ner i sängen och gissa vad han gjorde??! FLUGSMÄLLAREN! Han bah; Men jag skulle ta upp den sen men den försvann. Alltså nu ligger det alltså en död spindel i eller under min säng någonstans, EUW :'o Nåja vi får se vart den tar vägen...

Nu ska jag städa mitt rum innan min kompis kommer oo' mamma är jättearg på att jag inte städade igår så har en timma på mig att göra det nu... känns som att det inte kmr att räcka...

Lots of love
Emma




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din underbara blogg/URL:

Kommentar: