banner-pojkar-200-150br bloglovin

I'm gonna live forever


Foto: Jag (Emma) - Canon EOS 300D + Canon zoom lens EF-S 18 - 55mm 1:3.5 - 5.6

I'm gonna learn how to fly...

Tog denna fina bild ute i hästhagen i fredags. Tyckte ljuset var lite coolt på den som ni ser :) Annars har jag många vackra frostbilder att visa som jag snart ska ladda in på datorn.

Imorgon är det studiedag, ganska nice även såhär efter lovet. Känner att jag behöver det också, hehe. Var extremt hungrig idag i skolan, vet inte riktigt varför. Hade bara en macka med mig som jag som vanligt sparade tills innan draman då jag brukar vara som mest hungrig, men ärligt talat var jag nog hungrigast på morgonen.

Jag lyckades sticka TVÅ HELA VARV på syslöjden idag :D (Känner mig stolt!) Resten av tiden fick jag sitta och vänta på hjälp, men det gjorde inte så mycket. Jag hade fullt upp med att skriva upp alla misslyckanden med den där stickningen.

Känner att jag inte bloggat så mycket vardag på sistone. Ska bli bättre på det.

Lots of love
Emma



Sanna (: Säger:

Svar: ja, vi borde börja bygga den nu (; innan snön attackerar sverige ^^ hahah

2010-11-10 @ 13:59:50
URL: http://godiizbarhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din underbara blogg/URL:

Kommentar: