banner-pojkar-200-150br bloglovin

Sigrid


Foto: Jag (Emma) - Canon EOS 300D + Canon zoom lens EF-S 18 - 55mm 1:3.5 - 5.6 + Reflexskärm silver/guld
Modell:
Sigrid

En fin bild på Sigrid alltså. Tror att jag gillar den svartvita bäst, ärligt talat. Men hon har väldigt fin ögonfärg på färgbilden också. Av någon anledning verkar min kamera göra om ögonfärgen, Sigrid har ju grå ögon, och jag har grön-blå, nästan mest blå (dock önskar jag att jag hade gröna, så det är ju inget dåligt?) och på bilderna görs de nästan gröna :) Tycker förresten att jag kunde gjort vänstra bilden ljusare, men men.

Vad tycker ni?



karen Säger:

Hej

Dagens blogg är utsedd,kolla om det var du. Annars kommer en ny chans lite senare.



Följ mig gärna om du gilla bloggen.



Karen

2010-11-07 @ 12:53:29
URL: http://karenz.blogg.se/
Annas glada fotoblogg Säger:

Hästar är de vackraste djuren som finns tycker jag. Jag gillar verkligen dina hästbilder!

2010-11-07 @ 15:03:10
URL: http://www.annablomdahl.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din underbara blogg/URL:

Kommentar: