banner-pojkar-200-150br bloglovin

Väldigt dålig uppdatering


Foto: Jag - Canon EOS 300D med zoomobjektiv Copyright!

Aloha kära läsare, vet att uppdateringen inte direkt varit den bästa just nu, mestadels på grund av att Sigrid varit här :) Vi har tagit v'ldigt många bra bilder, ni kan se en i headern! Hoppas ni tycker att den nya lilla touchen på designen vart btra? Själv är jag nöjd. Om det ser konstigt ut klicka på F5, om det fortfarande ser konstigt ut har jag inte hunnit fixa klart än och du har då läst detta inlägg precis när jag börjat slutföra designen :)
Mer uppdatering kommer.

Lots of love
Emma



CJ Säger:

Cute! :)

2010-11-07 @ 17:11:34
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din underbara blogg/URL:

Kommentar: