banner-pojkar-200-150br bloglovin

Dance is love


Illustrationer: Jag Text: Jag Idé: Jag Copyright!

Dena serie ska eventuellt (när jag tagit en bättre bild och redigerat om bättre) skickas in  till skoltidningen :) Vet att rutorna är väääldigt snea så ska fixa det med ;o Den handlar då om min skola (med dans och musikprofil, jag går i dans, fast det är inte jag som är med i serien alltså) och Isabella har ju börjat där, antagligen då i sjuan ^^ Miranda går musik för er som undrar. Jag vet att det är sämst kvalité och det är vääldigt mycket kontrast men det får ni leva med för tillfället, jag lovar jag ska fixa den sedan...



Mickan Säger:

Fin blogg! :)

Duktig du är på att rita. Serien blir nog bra! :)

2010-10-24 @ 13:03:25
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din underbara blogg/URL:

Kommentar: