banner-pojkar-200-150br bloglovin

Nice låtar

Är bara tvungen att tipsa om dessa låtar:

Brian Crain - Song for Sienna - Helt underbar låt för er som gillar klassiskt. Jättevacker och väcker en massa minnen hos mig... Värd att lyssna på!

Faith Hill - There you'll be - Jättevacker låt och jättebra video om ni kollar den. Hon sjunger så otroligt bra alltså!

Eminem - Love the way you lie - Lovar att alla redan lyssnat på denna låt, men jag diggar den verkligen. Gjorde till och med en dans till den, haha x)

Linkin park - In the end - För er som gillar hårdrock typ :) Nice låt.

The Call - Regina Spektor - Nice låt jag verkligen gillar, min kompis började asgarva när hon hörde den för första gången, vet ej varför O.o

Som ni ser gillar jag många olika sorters musikgénrer, några undantag är väl typ techno och hårdrock när de bara skriker hela tiden Oo'


E Säger:

Sv; kanske för det är en ''ombyddnad'' av en gratis design vi båda tagit del av? ;)

2010-10-09 @ 20:19:36
URL: http://photobyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din underbara blogg/URL:

Kommentar: