banner-pojkar-200-150br bloglovin

Teckningar




Illustrationer: Jag (Emma) Copyright!

Målade lite med tushpennor idag. Egentligen har hon brunt hår (första bilden) men det ser rött ut eftersom jag behövde höja ljusstyrkan enormt (det är natt nu liksom). Råkade spilla vatten över några delar av första teckningen, därför ser den lite konstig ut här och var... Den andra teckningen gjorde jag mest som kladd, men vart ändå ganska nöjd. Jättedåliga bilder, togs med webbkamera nämligen...

Har faktiskt inte gjort någonting vettigt idag, förutom att hela dagen har varit VÄLDIGT bra för mig. Behövde verkligen slappna av efter alla tidiga mornar (stavning?) och alla sena kvällar... Fast har faktiskt gjort något nyttigt på bloggen ;) Bloggdesignen ju ^^ Annars har jag väl ritat en del med mina promakers/tushpennor och suttit och pysslat med fler egengjorda smycken :) Åt bara macka till lunch och mumsade på gifflar till fikat ^^ Snart ska jag väl äta middag, antar jag :)

(Och för er som inte förstått det har jag studiedag, därför är jag hemma. )

Lots of love
Emma



natalie sandell - drömmen om att bli fotograf Säger:

sv: tack så hemskt mycket ! :)

kul o höra! kul att du hittade till min blogg! :D

2010-10-08 @ 22:36:38
URL: http://nattafoto.webblogg.se/
natalie sandell - drömmen om att bli fotograf Säger:

sv: tack! :)

tänkte lixm testa något jag kände för ;)



fina bilder!

2010-10-08 @ 22:37:12
URL: http://nattafoto.webblogg.se/
new york Säger:

Snyggt! Tänkte höra.. var har du köpt tuschpennorna? (det är väl sådana speciella va?)

2010-10-09 @ 09:29:16
URL: http://newyorkneversleeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din underbara blogg/URL:

Kommentar: