banner-pojkar-200-150br bloglovin

HÖSTLOV

Äntligen är det höstlov! Observera: Detta är ett väldigt tråkigt bildlöst inlägg.

Jag vet exakt hur jag ska spendera mig tid på höstlovet! Läs ordet nedan låååångsamt så förstår du:

S                         O                         V                            A


Dagen då... Först så hade vi ingen dans, vi skulle gå till domkyrkan och öva inför lucia men vi råkade visst ha vunnit NUTIDSORIENTERINGEN (man skulle svara på frågor och skicka in, de handlade om nyheter etc.) och jag lovar att vi inte vann på grund av mig ;) Skolan vann och bästa klassen på skolan var typ 9MB, inte helt säker :) Vi fick tårta, och jag mådde väldigt illa efteråt xD Men nu sitter jag här och pallar inte gå på Haloweendiscot "alla" ska gå på ;)

Lots of love
Emma



Fanny i klassen Säger:

Hahha eller hur?? typ ingen i klassen kom ju :P xD

2010-10-30 @ 15:27:37
URL: http://aniandeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din underbara blogg/URL:

Kommentar: