banner-pojkar-200-150br bloglovin

I just wanna hold your hand...


Foto: Jag Copyright! Dålig kvalité på denna bild också, inte heller redigerad...

Idag vart jag som tur var klar med min fina (ähum) grytlapp i slöjden :) Vart inte perfekt, men tror inte att jag ska använda den heller, haha :) Jag började sticka på en hemlig sak, jag berättar mer sen när jag fortsatt på den en bit ^^ Sedan hade vi som vanligt språk och matte och svenska och så... på fredag är det underhållningskväll för högstadiet, bara eleverna :) Ska nog åka dit tror jag, verkar kul. Inte så speciell dag som ni kanske förstår x)
Lägger nog snart upp fler bilder från i söndags :)

Lots of love
Emma



Johanna på UNICEF Säger:

Hej!



Johanna heter jag och jobbar som webbansvarig på UNICEF, vi har precis startat nätverket: Bloggare för varenda unge - och då du tidigare skrivit om oss undrar jag nu om du har lust att bli en del av det. Det är absolut kravlöst! kika gärna in på sidan :-)



Ingen kan göra allt men alla kan göra något - Tillsammans kan vi förändra utsikterna för miljontals barn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din underbara blogg/URL:

Kommentar: