banner-pojkar-200-150br bloglovin

Lördagsmorgon...


Foto: Webbkamera Copyright!

Haha nu ser jag ju ändå jättebra ut, utan smink o allt xD Nej, tvärtom, ser förfärlig ut, och kolla mitt ostädade rum i bakgrunden O.o Eller mitt hår... Aja, whatever. Nu på morgonen känner jag mig lite trött... Har för övrigt väldigt tråkigt, ska troligtvis ringa en kompis sen... har lust att fota lite, fick en jättebra idé igårkväll, vill försöka symbolisera känslan sorg :) Vi får se om det blir av...

Har i alla fall ätit frukost nu, lite överdrivet mycket flingor, tror jag tog slut på halva paketet som var fullt i morse eller ngt O.o Jag var hungrig, okej?! xD Sen har jag fortsatt kladda lite med mina tushpennor :3 Känner mig som tre år på nytt, haha x) Skillnaden är nog dock att jag kan måla liite bättre nu...

Ses bloggen <3

Lots of love
Emma




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din underbara blogg/URL:

Kommentar: