banner-pojkar-200-150br bloglovin

Love like you never been hurt...


Foto: Jag Copyright! Sorry för dålig kvalité, den är inte redigerad...

Dagen då. Först, på morgonen, så höll jag på att somna om och var snurrig hela tiden. Vet inte varför, menmen. Hoppas att jag inte är sjuk O.o På gymnastiken körde vi basket och det gick faktiskt väldigt bra :) Stolt ^^ Sen hade vi matte och det gick lika segt som vanligt, men sen på NO:n fick vi tillbaka fysikproven. Det gick faktiskt ganska bra, jag samlade ihop 46 av 49 poäng :) De tre små felen var egentligen bara slarvfel... så är liite missnöjd, men ändå ;) ligger på vg/mvg nivå. Någonstans mittemellan ungefär. Sedan hade vi dans och repeterade vår FN:dans Under Ytan en sista gång (jag går dansprofil, så vi har dans två gånger i veckan) nu innan vi ska dansa upp den på onsdag för klass 4 - 7. Vill inte dansa för 7:an egentligen, där går ju alla mina kompisar O.o' menmen... Sedan är jag härmed med i skoltidningen och vi ska ha vårat första möte nu på torsdag :) En av redaktörerna sa att jag kunde få skriva en sorts "danssida" vilket verkar väldigt roligt ^^ Ser fram emot det. Nu ska jag nog spela lite piano och cello innan jag går och lägger mig :)

Lots of love
Emma



Neha Säger:

Snygg bild, gillar den fast den är oredigerad:D

2010-10-19 @ 12:35:39
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din underbara blogg/URL:

Kommentar: