banner-pojkar-200-150br bloglovin

Otursgymnastiklektion

Damn gympalektion säger jag bara.
Vi skulle köra någon sorts konditionsträning, men det var inte det som ställde till allt. Vi byggde upp någon sorts hinderbana med plintar och mattor osv. och skulle köra den typ femtioelva gånger (Det skulle vara det jobbiga liksom) annars var den ju rätt kul, men jag hade strumpor på mig, och såklart halkar jag på en balansgång och ramlar åt sidan ner på golvet med huvudet och axeln först. Har världens största blåmärke på axeln nu och det gjorde ont som tusan, men gick annars väldigt bra. Efter det blev alla tvugna att ta av sig sina strumpor, hehe (förutom de som hade skor då) och precis när jag tagit av mina slår jag tån i en plint, AJJ O.o

Fast resten av dagen fortskred ganska bra. Kom med min fina fysikläxa till NO:n idag ^^ Man skulle mäta ett enlitermjölkpakets kubikmeter och volym, men jag hade ju inga enlitersmjölkpaket O.o (Vi köper alltid 1½ liters) så mätte ett yoghurtpaket med 1 liter ist :'3
Det var väl dagen det :)

Lots of love
Emma




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din underbara blogg/URL:

Kommentar: