banner-pojkar-200-150br bloglovin

Städdag? ;o

Suck. Idag kände jag att jag behövde ta itu med rummet som verkligen behövde städas, så nu sitter jag här i ett ganska välstädat rum :) Mamma fick hjälpa till lite o så annars hade vi aldrig fått iordning allt. Åt mackor till lunch, intressant va? ^^ Imorgon ska jag till Linköping och köpa nya danskläder, ska bli ganska kul och undrar vad jag har för storlek på tåspetsskor nu? ;o Jag har väldigt stora fötter, runt storlek 41-42 i vanlig skostorlek O.o Blir nog 8 i dansskorna, behöver ju nya teknikskor också.

Ska nog hinna träna lite dans innan dagen är slut ialla fall. Sitter dock här i mjukisbyxor, slarvigt uppsatt knut i håret och fleecetröja ;o Det är kallt även inomhus. Fast det är soligt väder ute av någon anledning, tar kanske en promenad sen tror jag :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din underbara blogg/URL:

Kommentar: