banner-pojkar-200-150br bloglovin

Tandläkare & Fysikprov

Ja, idag var det inte en så rolig dag om man säger så... För det första var jag hos tandläkaren klockan 7:30 (alltså halv åtta) på morgonen, och jag avskyr verkligen att gå till tandläkaren O.o Men de var snälla och jag hade inga hål, bara lite tandsten i underkäken, så det var ju bra :)

Sedan kom jag i tid till skolan (undersökningen tog alltså bara en halvtimme ungefär, inte ens det tror jag) *suck* så jag hann tyvärr till tekniken o.o' Vi fortsatte på våra fina små hagar med fungerande grindar, hehe min är nog den enda som inte har fungerande grind för tillfället xD

Sedan hade vi SO. Vår grupp fortsatte jobba med unicef som vi valt att redovisa på FN-dagen :) Vi vart klara, sist vi hade SO spelade vi in en film utomhus där vi snackade massor om vad unicef jobbar med, snacka om att man var stelfrusen efteråt efter 40 tagningar som tog typ två timmar O.o'

Sen istället för dans såg vi på någon musikal femmorna gjort, den var jättebra, handlade om 1500-talet :) Sen hade vi NO, fysikprovet då O.O' Hoppas det gick bra för mig, det kändes som det i alla fall. Fast jag satt kvar så länge att jag fick springa till bussen för att inte behöva sitta och vänta i en timme till eller två på nästa :o

Det var nog min händelserika dag idag :) Vi ses kära läsare!

Lots of love
Emma




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din underbara blogg/URL:

Kommentar: